Gå til innhold

Hvilke bakplater passer til makita?

Recommended Posts

garrett_T4
Skrevet

Har noen bakplater liggende, scholl sine og 3m sin gamle passer som støpt, men Meguiars sin So1o og 3m i nyere verson vil liksom ikke være helt enig med gjengene på makitaen.

Noen som vet?

Brynjar
Skrevet

Dette hørtes rart ut.. Jeg har makita selv og har alle overnevnte bakplater med M14 kobling.. Passer som et skudd. Er ikke 3M 5/8 kobling? Ikke vet jeg men på min maskin passer de fin fint.

F34Johnny
Skrevet

Kan vell være som Brynjar sier at det er forskjellig type gjenger på platene dine, så det er sansynligvis problemet.

Har sjekket mine plater nå og på 3M plata er det merket M14 i plasten, meguiars Solo plata har bare en tape lapp som jo kann falle av men er 14mm den og Metabo 73mm plata har ikke merke på plata. Men alla disse kan også leveres med 5/8 gjenger,

Så se om du klarer å lese teksten på 3M plata.

Trodde de fleste nye EU maskiner var M14 nå.

Skrevet

Kan være litt plast helt øverst der gjengene skal inn på bakplatene, dette som en sikkerhet at ikke plata skal falle av :)

Scandicshine Detailer

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår