Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei. Er ny her på forumet, men ikke ny i gamet hva angår blank i lakken :rolleyes:

Lurer på hvilke plastfornyere dere bruker utvendig på bil/mc. Trenger en plastfornyer som får sortfargen tilbake, gir wetlook, har holdbarhet på plasten og ikke koster ei årslønn. Er vel kanskje umulig å få alt på en gang, men hvilket produkt kommer jeg nærmest mulig med?

Har tildligere brukt AutoGlym bumper care, og var relativt fornøyd med denne.

Med vennlig hilsen Eirik.

Endret av Eirik
Skrevet

Fortiden bruker jeg meguiars gold class trim detailer og Pinnacle Souveran Paste Wax.fin fin kombo,og den holder lenge

• Admins
truhaa
Skrevet

Duragloss RBD (rubber & flat black dressing( er bra, Autoglym sin syntes jeg dro til seg mye støv etter en liten tur...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

BalleKnalle
Skrevet

BlackAgain er knallgod synes jeg. Gir virkelig en SORT farge. Milevis framfor Meguiar's Gold class trim detailer synes jeg.

Skrevet

BlackAgain så ut til å tilfredsstille mine behov, i allefall mtp pris, men ser at Scandicshine dessverre er utsolgt.

Hvor kan jeg skaffe Duragloss RBD?

• Admins
truhaa
Skrevet

Duragloss www.ccs-int.co.uk

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Klarte ikke å komme inn på den siden. Fikk bare feil. Googla adressen men da kom jeg bare til noe helt annet.com

• Admins
truhaa
Skrevet

www.ccs-inc.co.uk/

-Thomas A Edison

• Admins
truhaa
Skrevet

Sorry....

-Thomas A Edison

Skrevet

Har du noen pris på black wow? BlackAgain var det jo særs grei pris på. Du kan vel regne med å få bestilling på litt småstasj fra det kalde nord fremover :D

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Ikke helt sikker på prisen enda, men blir dyrere en black again. Men så er den mye bedre. Får det matteste plastikk til å bli sort og holder lenge!

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet

Har du noen dato på når du får inn BlackAgain og/eller BlackWow? Fingrene klør. :lol:

Skrevet
Slutten av neste uke ;)

Må si at her går det fort. Takk for svar Pirex, men snakk om å drepe meg med ventetid :angry:

*Måbrukepenger*

• 4 weeks later...
Skrevet

Hva er best :rolleyes:

polere og så plast fornyer

eller plast fornyer så polish :blink: ?????

Skrevet

Da lærte jeg noe i dag også...

Du har ikke på voks over plast eller???

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Funker å legge voks over, så lenge det ikke er type som legger igjen hvite rester ;)

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Skrevet

åååååå Pirex!!

Den butikken din er jo farlig jo, tok en liten titt innom og registrerte meg, fant masse spennende produkter jeg følte jeg trengte eller måtte prøve.. Endte på 1557kr og jeg som venter på pakke fra autogeek til 4000 + toll også!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår