Gå til innhold

Anbefaling: 3D Bead it up!

Recommended Posts

Petecomplete
Skrevet (endret)

Det hender jo man kommer over ett bilpleieprodukt som stikker seg ut som noe litt ekstra positivt, og det har jeg opplevd med 3d sin Bead it up. Tenkte derfor å anbefale å prøve den, til de som ikke har vært borti den. Jeg har prøvd en del 3D produkter i og med at jeg handler en del hos Blankbil. Jeg har opplevd 3D sine produkter som litt variabelt, noen ting er midt på treet (3d poxy comes to mind), mens andre produkter virkelig nailer det. Bead it up nailer det.

Jeg fikk kjøpte min første flaske av det når jeg skulle coate bilen for 2 år siden, da hadde blankbil akkurat fått det inn som ett nytt produkt og jeg fikk beskjed om at denne MÅTTE jeg prøve ut som en top up over coatingen. til 129 kr var jeg enkel å overbevise. Til å begynne med var jo vannegenskapene på coatingen såpass bra at jeg ikke merket hvor mye effekt bead it up hadde. Jeg var greit fornøyd med den, og lærte fort at man bør bruke den sparsommelig da den vil straffe deg med merker fra produktrester om du bruker for mye og ikke tørker godt av. Om man gjør det dog, syntes jeg bilen ofte ble blankere etter jeg tok det på men antok det var litt placebo. Det er først nå, etter 4 måneder uten og etter coatingen har mistet vannegenskapene jeg virkelig ser hvor vannvittig bra den er.

Ved vårklargjøringen kjøpte jeg ny påfyll med bead it up, og vasket bilen skikkelig. Coatingen har mistet vannegenskapene sine betraktelig etter 2 år, og vannet sheeter over store deler av bilen. Sausa bilen inn med bead it up og dro på snowboardcamp i uvdal. Etter turen vaska jeg bilen, og dro på jobb i 2 uker. Bilen sto ute i sol/regn på kaia i Horten. Bilen fikk deretter en runde i laserwash (meget sterk kjemi), og nå 4 uker etter vasket jeg igjen. Vannet prellet av og vannegenskapene var som om når coatingen var nylagt! Selv etter flere vask og 1 måned med kjøring vær og vind. Med tanke på at bead it up er en enkel spray på/tørk av spray, koster 129 kr og flaska varte nesten 2 år, syntes jeg dette er skikkelig imponerende. APEX detail har nylig laget en grundig video på 3D bead it up, der han ved hjelp av glossmeter dokumenterer at ja, lakken blir faktisk blankere. Så det er ikke bare innbilning. 

Anbefales på det sterkeste.

Endret av Petecomplete
la til link

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår