Gå til innhold
ØHN

Scholl bakplate med Meguiar's Soft buff puter?

Recommended Posts

ØHN    5 293
ØHN

Jeg fikk en skikkelig aha opplevelse med den minste bakplata fra Scholl, den var nydelig og bruke på Cyclopads og små schollpads.

Jeg har Meguiars bakplate til større soft buff pads, men synes den er langt vanskeligere å bruke.

Jeg har lyst på Scholl bakplate til 5"-6.5" pads, men trenger å vite om den fungere med Meguiar's Soft buff og Soft buff 2.0 pads.

Jeg vurderer 3M sin bakplate også, siden det ser ut som den har en del skum mellom plate og borrelås. Men den er nesten dobbelt så dyr og kanskje ikke så myk og god å bruke som Schholls bakplate?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
virtual    83
virtual

3m sin bakplate er litt hardere enn Scholl sin, jeg liker den best.

Har forøvrig aldri heller hørt om at borrelåsen har løsna fra skummet.. Jeg bare røsker av padsene når jeg skal ha dem av, må aldri pilke av en liten bit av borrelåsen først, for så å holde igjen på den når jeg tar av en pad..

I mine øyne er den verdt hver eneste krone :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
garrett_T4    23
garrett_T4

Fungerer bra å bruke både MG soft buff 1.0 og 2.0 med scholl bakplate, smak og behag, litt store de MG padsa til scholl bakplaten, menmen

Endret av garrett_T4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

De minste Soft Buff 1.0 putene passer rondellen til scholl perfekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig