Gå til innhold

Produktspørsmål? Ta en titt her før du spør


Torby

Recommended Posts

Krauss 900w og Das6 pro er samme maskin med forskjellig merke. Så ett fett hvilken av dei du kjøpe.

Det var jeg faktisk ikke klar over, trodde de bare var sammenlignbare (altså ikke identiske) :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Bayerische
5 minutter siden, charleyrogers skrev:

Jeg leter etter en mann som fikk en sterk bil og mange penger: P hvis du ønsker kjøtt meg besøke meg på www.nordicxxx.com (mannen må nå å være vanskelig med meg)

Hehe, akkurat dette produktet er jeg litt usikker på. Finnes vell ikke hos DCNs sammarbeidspartnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Slenger inn et raskt spm her.

Bestilte Selaclean Bil & Båt Shampo m/wax fra bilpleiekongen på Green friday. 

 

Så ser jeg datoen står 26.06.17, er det best før datoen eller datoen den har blitt produsert?

 

 

A308C3C0-2AFC-46E9-8F17-88902BEEE0C9.jpeg

Endret av acehigh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Dennis

Det er nok dato når den er produsert, siden det står klokkeslett også. Bruker å stå dato produsert på de samt antall måneder de er holdbare etter de er åpnet på noen produkter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei.

 

For et år siden fikk jeg gamle Volvo kjeramisk coating, resultatet ble supert og jeg har vedlikeholdt med Gyeon Glass Cleaner spray. Flaska er tom, skal kjøpe ny, men enn så lenge: kan jeg bruke denne oppå kjeramisk coating https://www.autoglym.no/extra-gloss-protection ?
 

Vh Nybegynner som er stolt av nabolagets blankeste Volvo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, genta skrev:

Hei.

 

For et år siden fikk jeg gamle Volvo kjeramisk coating, resultatet ble supert og jeg har vedlikeholdt med Gyeon Glass Cleaner spray. Flaska er tom, skal kjøpe ny, men enn så lenge: kan jeg bruke denne oppå kjeramisk coating https://www.autoglym.no/extra-gloss-protection ?
 

Vh Nybegynner som er stolt av nabolagets blankeste Volvo:)

Du har brukt denne glassrensen til å vedlikeholde keramisk coating?

https://gyeonquartz.com/product/glass/

- SAAB 9-3 AERO TTiD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, gulliks skrev:

Du har brukt denne glassrensen til å vedlikeholde keramisk coating?

https://gyeonquartz.com/product/glass/

Nei, det virker ikke rimelig. Fikk en spray med fra han som gjorde coatingen. Var nok feil benevning fra meg, tror jeg har brukt Gyeon wet coat. Den sprayes på våt og ren bil, så spyles det godt. Da renner vann av i strie strømmer. Usikker på hva jeg har brukt, men den er tom. Tenkte det kunne være fornuftig med en form for vedlikehold og fant Autoglym-en i garasjen.

 

Vil den ha en postitiv effekt eller motsatt, at den heller fjerner coatingen (Zvizzer)?

Endret av genta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.3.2020 - 20.03, genta skrev:

Nei, det virker ikke rimelig. Fikk en spray med fra han som gjorde coatingen. Var nok feil benevning fra meg, tror jeg har brukt Gyeon wet coat. Den sprayes på våt og ren bil, så spyles det godt. Da renner vann av i strie strømmer. Usikker på hva jeg har brukt, men den er tom. Tenkte det kunne være fornuftig med en form for vedlikehold og fant Autoglym-en i garasjen.

 

Vil den ha en postitiv effekt eller motsatt, at den heller fjerner coatingen (Zvizzer)?

Nei ville nok gått for en keramisk spray wax til vedlikehold som carpro reload. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...