Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Er det nokon som har testa Polytop Tresor? Eg lurer på kva eg gjorde feil for det var mildt sagt et hel..te å buffe vekk. Eg fulgte bruksanvisningen på Scandic Shine men den var som sagt nesten umulig å buffe etter ca 20 min. Kan eg ha lagt på for mye? Eg tviler egentlig på at det har skjedd men er spent å høre andres erfaring.

Skrevet

Har samme erfaringen, men det varierer veldig med lakktype og temperatur i rommet.
Med over 20 grader og lang nok tørketid er den lettere å buffe. Med 12-15 grader, litt høy luftfuktighet og kort tørketid er den håpløs.

Men jeg har også opplevd at den har fått bra tørk, men fortsatt ikke lar seg buffe helt av. Spesielt på lakkert plast (lykter og breddere), men også en blå Mercedes som jeg tok i sommer.
Der endte jeg opp med å bruke en vannflaske i tillegg: spray på, tørk av. Eneste måten å få buffet den skikkelig på.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår