maggi224

meguirs deep cyrstal og nxt tech wax

vasket med vaske hanske og sonax galnas vask. tørket med pusskinn skulle jo unasett bli polert . brukte biltema da og sonax pad. og meguiars microfiber til og tørke av produkreset. men har nå bestil microfiber tørkehånkle og clay så jeg glder og ta fatt på min første bil som jeg snart skal kjøpe

post-644-1248050558_thumb.jpg

post-644-1248050672_thumb.jpg

Endret av maggi224
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra blank den ja :) Ser du har fått tatt dekksidene også :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ble bra blank den ja :) Ser du har fått tatt dekksidene også :thumbup:

ja brukte turtlw wetn black her. dette var en jobb jeg gjorde for noen venner av moren min. har ikke fått meg bil enda

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobbet, bilen ble blank og fin. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vasket med vaske hanske og sonax galnas vask. tørket med pusskinn skulle jo unasett bli polert . brukte biltema da og sonax pad. og meguiars microfiber til og tørke av produkreset. men har nå bestil microfiber tørkehånkle og clay så jeg glder og ta fatt på min første bil som jeg snart skal kjøpe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale Swissvax Pneu framfor Turtle wax wet'n black.

SV Pneu inneholder vannbasert stoffer som trekker inn i dekket og gir dekket fuktighet og en matt fin finish.

wet'n black inneholder silikon som gjør dekkene brune etterhvert, silikon på gummi er heller ingen heldig løsning

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Wet 'n black" :lol:

Vanskelig å overgå navnet, hvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å si hvor bra det ble etter bildene dine, men ble sikkert bra ;) Skjønte ikke helt hva du hadde brukt av produkter her men... Deep Crystal er jo så mangt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Litt vanskelig å si hvor bra det ble etter bildene dine, men ble sikkert bra ;) Skjønte ikke helt hva du hadde brukt av produkter her men... Deep Crystal er jo så mangt

hei jeg brukte step 1og 2 også 2lag med nxt tech wax 2.o lakken var utrolig sliten og matt også masse riper men har bare da maskin og noen få produkter så noe fjerning av riper ble det ikke. men eier var utrolig fornøyd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen ble jo blank og fin den.

Megs DC serien, og spesielt lakkrensen - altså step 1 gjør virkelig underverker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive