Gå til innhold

Nilfisk 145.3

Recommended Posts

Hei

Er det noen her som kan hjelpe meg. Jeg har en Nilfisk 145.3, som plutselig ikke vil generere trykk. 
 Den starter, vannet går gjennom maskinen, ikke noe lekasje, men den starter ikke motor for trykk. 
jeg har sjekker dysea på pistolen OK, filter på vanninntak var ikke der si heller tett.  Serbit som resten av maskineriet er fjemt, så ser ikke noe sikring ell. Alle inspill og refleksjoner mottas med takk..:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vsbilpleie

Det har skjedd for meg 2 ganger med min nilfisk hvis jeg forstår problemet ditt riktig. jeg har fått ny på garanti begge ganger.

Feilen på min er at når jeg trykker inn håndtaket på pistolen så kommer det vann uten noe trykk. Motor på spyler starter ikke hver gang. Noen ganger kommer den på etter noen febrilske irriterende trykk. 

Men det som blir sagt er at det er en trykk bryter som skal starte motor som er defekt. Den merker ikke at det ikke er trykk i spyleren og starter ikke motor. 

Denne delen koster visst bare noen hundrelapper. Men min var det garanti på så hvor den sitter etc vet jeg ikke. Men den må jo sitte rundt motor / tank ett sted. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...