S3T

Kärcher SV 1902

Kärcher SV 1902

Noen som har noen tanker rundt denne? Ser for meg det er mange bruksområder med en sånn.. Både i bilen og hjemmet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kärcher SV 1902

Noen som har noen tanker rundt denne? Ser for meg det er mange bruksområder med en sånn.. Både i bilen og hjemmet..

Tror de er geniale til å rense tepper og stoffseter med. Har den minste modellen dems selv, men den blåser bare damp da. Utrolig effektiv til å rengjøre møkkete deler på motorer f.eks. Spesielt kombinert med ei god avfetting.

http://www.karcher.com/no/Products/Hus__ha...re/15162010.htm

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du kan vel stortsett ta hele bilen innvendig med en sånn, i og med du har både damp og en kraftig støvesuger. Motorvask blir vel også en lek..

Hvordan er det å bruke damp på skinn? Går det bra så lenge man legger på beskyttelse etterpå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker prima i kriker og kroker slike dampvaskere, men husk at damp da er varmt og at lakken din ikke liker å bli kokt bestandig ;)

Bruker min primært inni bilen, men har brukt den på felger også, hjulbuer er ok med denne så fremt de ikke er innsausa med olje og tectyl ol... funker generelt bra på det meste av plast syntes jeg, men som nevnt ha i hodet at det er varmt og plast kan også vri seg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive