Gå til innhold

Webast vw Gofl 2015 starter ikke


nikolay

Recommended Posts

Hei har en 15 mod vw golf 1,6. Webasto starter ikke og få feil på kupevarmer når jeg slå den på i bilen fysisk. På fjernkontrollen blinker den hurtig grønt i ca 2-3 sek ca 10-12 ganger. Prøvd og ta strømmen osv, ingen sikringsfeil som jeg har funnet heller, noen som har et godt svar til meg ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar, er nok diesel og spenning så det er ingen problem, det du sier da er at jeg må inn på  verksted for og få låst opp enheten igjen? Jeg har et diagnose apparat, men av en billigere variant som ikke fant noen feil kode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mest sannsynlig at du har et problem med starteren, i din bil. Det er ikke nødvendig å bekymre deg for dette, at du er nødt til å kjøre bilen til service, som ved hjelp av den manuelle på nettstedet https://club.autodoc.co.no/manuals/slik-bytter-du-termostat-pa-en-vw-golf-4-veiledning-11420, vil du være i stand til å reparere bilen selv. I alle fall, når jeg har noe ødelagt, jeg har alltid gå til dette nettstedet, og prøve å fikse alt selv, og dermed spare mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6.4.2021 - 14.44, nikolay skrev:

Hei, takk for svar, er nok diesel og spenning så det er ingen problem, det du sier da er at jeg må inn på  verksted for og få låst opp enheten igjen? Jeg har et diagnose apparat, men av en billigere variant som ikke fant noen feil kode.

Ja, enten et verksted eller noen du kjenner som har Vag-com eller tilsvarende diagnoseapparat for VW/Audi.
Jeg har Vag-com selv og har låst opp mange webastoer. De kan gå i låst modus dersom den ved flere tilfeller ikke greier å starte, pga feks lav spenning.
Den gjør det for å spare systemet.

Men dersom den ikke er låst, kan det være at brennkammer er sotet ned og må renses eller byttes, det kan også være gåen dieselpumpe eller sirkulasjonspumpe som gjør at den ikke går.
Men siden bilen er såpass ny, heller jeg mot at den bare er låst og må låses opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...