runema 25 Skrevet 25 Mars Rapporter Share Skrevet 25 Mars Hei, Jeg har en skumkanon (Dr. Dirt mener jeg den heter...) som er beregnet for Karcher. Se bilde. Jeg har kjøpt ny høytrykksspyler og med merket AVA. Må jeg kjøpe komplett ny skumkanon, eller kan jeg bytte ut noe kobling på den jeg har? Om noen vet evt. hva jeg trenger og hvor jeg kan få kjøpt det, så hadde det vært supert! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Niebelheim 66 Skrevet 25 Mars Rapporter Share Skrevet 25 Mars Passer ikke Kärcher og AVA overens? Mener det har blitt nevnt her på forumet tidligere. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
joo 3 Skrevet 25 Mars Rapporter Share Skrevet 25 Mars (endret) Har inntrykk at det er både/og med AVA og Kärcher... Noen koblinger skal passe begge, noen er merket kun AVA og andre for Kärcher K-serie osv... Denne til AVA har avrunda "låseører" mens Kärcher har firkanta låseører som på bildet i første posten.https://bilpleiekongen.no/produkt/ava-bayonet-male/ Bare å bytte denne koblinga om den ikke går på den nye AVA`en. Endret 25 Mars av joo Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Mikaelberberg 0 Skrevet 26 Mars Rapporter Share Skrevet 26 Mars Jeg bruker samme Karcher kobling som TS på min skumkanon og AVA P70. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.