Gå til innhold

Skinnbehandling av nybil, BMW IX3

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Om noen uker får jeg levert BMW IX3. Jeg har lyst til å gi den en god start på livet 🙂 Bør jeg behandle skinnet, eller kommer den behandlet? Isåfall hvilke produkt bør jeg bruke? Holder det med beskyttelse, eller må jeg rense først?

• Liker 1
Tommy
Skrevet

Skinnet er normalt greit beskyttet når det er nytt, men det skader ikke å legge på litt ekstra beskyttelse, å det er fort gjort og koster lite. Anbefaler skinnsettet til Fenice, der er det både rens og beskyttelse, å beskyttelsen kan brukes på både skinn og skai (nyere bilstoler er ofte en kombinasjon av dette)

https://bilxtra.no/fenice-premium-new-leather-kit

• Liker 1

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

• 3 months later...
Bjørn_A
Skrevet

Jeg gikk over setene i min nye iX3 med Swissvax leather care kit, er som Tommy sier fort gjort :) 

Og lukta er aldri feil heller :)  Var unormalt "lite" nybil lukt i iX3'en så det gjorde seg med litt leather milk 😛 

-Bmw iX3 2022 Msport

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår