Louise 0 Skrevet 20 Februar Rapporter Share Skrevet 20 Februar Hei. Jeg må ha en skiboks til bilen min, og vil ha den lakkert i samme farge som bilen (Firenze red). Noen som har tips til hvor jeg kan få gjort dette rimelig? Bor i Oslo, og her skal de billigste jeg har funnet ha kr 5200, og det er vel drøyt... Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Hobby 6 Skrevet 20 Februar Rapporter Share Skrevet 20 Februar Er en fair pris. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Louise 0 Skrevet 21 Februar Forfatter Rapporter Share Skrevet 21 Februar Har lest her at man kan få det gjort til 2-3000 kroner, men vet ikke hvor. Synes derfor kr 5200 var litt mye. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 627 Skrevet 21 Februar Rapporter Share Skrevet 21 Februar 5200.- er billig for å lakkere en skiboks, det er en del arbeid med prepping og maskering. Hvis man tenker på hvor mye areal det er på denne, så kan man sammenligne med at lakkering av et panser koster +/- 8000.- hos et seriøst verksted. Hvis du har hørt om noen som gjør det så billig som 2-3000.- så tviler jeg på at det er på "lovlig" vis. Så har du fått en pris på 5200.- med kvittering (og garanti på jobben) så er dette billig å jeg hadde gått for det. 3 Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.