Gå til innhold

Coating mot vaskeriper?

Recommended Posts

Volvogal

Heisann, har bestilt ny Polestar.

Tenker å polere for å fjerne lette siwrls, prøve å få den perfekt.

Vasker så skånsomt som mulig alltid, men den kan vel fortsatt få nye swirls, selv med skånsom vask?

Spørsmålet er da om keramisk coating hjelper mot litt mot vaskeriper, sammenlignet med voks?

Har mest lyst på voks, den type glans jeg foretrekker også kan jeg prøve ut forskjellige produkter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
olav framvik

Hei. Ja det hjelper mot vaskeriper, og bilen holder seg lettvasket lenge. Men du får riper også med coating men det skal litt mer til, og de blir ikke så enkle å fjerne etterpå. Det er enklere og mye billigere med voks. Jeg legger coating på noen biler i året men mest voks. Har voks selv på mine egne biler og jeg får ikke noe særlig med riper når jeg vasker, unntatt på b stolpene de blir ripete bare man ser på de, men det er enkelt å fjerne igjen. Men sliter du med at du får mye riper så legg coating. Bare husk at det gir god vaskeripemotstand, men det gjør ikke biler ripe eller rust sikker. (Noe mange tror).

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...