Gå til innhold

Rask vinterbeskyttelse

Recommended Posts

Jetseel

Hippsann! Vintern er i full sving og jeg har nettopp kjøpt meg en ny bil som jeg ikke får gnukka på før sommeren. Hva anbefales av slike wetcoatinger osv til vintervasken? Voks holder vel ikke ut neste sving etter vasken i denne saltlakan, og tar for mye tid i drittværet... Er det Gyeon wetcoat som forfsstt er kongen? Hydro2 ? Reload? Osv! Hva er deres erfaringer med slike «spray på vått of spyl av «

Jeg synes de ikke holder til neste vask en gang, men det er sikkert bedre en IKKENO!

Kom med tips!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt hydro2 før. då eg testa den ut. på bil og arbeidsbilen. holder ca3 mnd. og elsker å legge den på

men holder ikkje lenge på frontruta. elles kjekt. og ja. på felgane kan det etter ei stund sette seg litt. men det går greit av. ved neste påføring ev. sp spyling.

du kan og legge 2 lag med denne.men då må du smøre på manuelt. og så spyle av. så ein gang  tikl. etter 1 times herding. då har du dubbel beskytelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klykken

Godt fornøyd med wetcoat jeg. kjøper konsentrat og blander selv. Fungerer som tiltenkt, og man kan vedlikeholde med såpen Gyeon Bathe+ i tide og utide. 

Bilen må være helt ren før påføring av slike hurtigforseglinger, forøvrig. 

*201x Tesla Model 3 i reservasjon
*2015 Tesla Model S85D

*2016 Mazda CX-3 150hk 4x4

*2014 BMW i3

Helelektrisk bilpark <3 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Extratyggis

Prøvde Koch-Chemie Protectorwax for første gang i dag. Med skumkanon tar den kun et par minutter å legge, deretter er det bare å spyle av. Det må da være en kandidat til rask vinterbeskyttelse :) Hvor lenge den holder gjenstår å se, men når det er så enkelt gjør det meg ikke noe om jeg må legge et nytt lag om 1-2 måneder.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...