Gå til innhold

Adapter til høytrykkspyler

Recommended Posts

Heisann! 

Jeg har kjøpt meg en snøkanon fra Happy Snow og trenger en adapter til høytrykkspyleren min. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal søke etter. Jeg må ha noe som kan knytte hurtigtilkoblingen til STIHL (tror Nilfilsk er det samme) med koblingen som finnes på snøkanonen. Uten å gå via pistolgrepet, siden jeg ikke kan stå og holde inne det i flere timer. Noen som kan hjelpe meg i riktig retning?

Høytrykkspyler: STIHL RE 130 Plus

Se vedlagte bilder for hvordan koblingen til snøkanonen er. Det er to ulike tilkoblingsmuligheter. Det skal visstnok være en Kärcher-type og en addon som er "M 22 x 1,5 mm".

20210114_092651.jpg

20210114_092623.jpg

Endret av Prinsen

2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør
2017 Peugeot 3008 SUV | grå platinum med nappa mistral skinninteriør

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert september 2020)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har spurt om dette i flere foraer og fikk et tips om å besøke et Tess servicesenter. Hos Tess fikk jeg tak i riktig overgang :)

2018 BMW i3 94Ah | melbourne rød med lodge ullinteriør
2017 Peugeot 3008 SUV | grå platinum med nappa mistral skinninteriør

sjekk kartet selvvask i Norge på Google Maps for oversikt over vaskehallene som er registrert på DCN (sist oppdatert september 2020)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...