Handy 0 Skrevet 30 Desember, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 Desember, 2020 (endret) Tilstand lakk: God Lakkskader / Skader: Noe steinsprut Hva ønskes utført: Bilen skal i uke 1/2021 få lakkert alle 4 dører, pga rust under dørhåndtak. Ønsker i den forbindelse å få lagt coating på den. Jeg har eid bilen i 6mnd, og i den tid har den kun blitt håndvasket, men har ikke blitt clayet/polert/rubbet. Bilder kan oversendes. Kontaktes på: the_fuzzy@msn.com Endret 30 Desember, 2020 av Handy Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MB190E 0 Skrevet 30 Desember, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 Desember, 2020 Før du avtaler en slik jobb utført vil jeg anbefale en prat med lakkeringsfirma, det er en herdeprosess i etterkant. Alt avhengig av lakktype og tørke/herdeprosess. Det er ikke alt av produkt du ønsker smurt på ny lakk, velg seriøs bedrift så slipper du problemer med garanti på lakkjobb. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Handy 0 Skrevet 30 Desember, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30 Desember, 2020 Hei og tusen takk for svar. Skal sjekke med karosseriverkstedet til Bilia 9 timer siden, MB190E skrev: Før du avtaler en slik jobb utført vil jeg anbefale en prat med lakkeringsfirma, det er en herdeprosess i etterkant. Alt avhengig av lakktype og tørke/herdeprosess. Det er ikke alt av produkt du ønsker smurt på ny lakk, velg seriøs bedrift så slipper du problemer med garanti på lakkjobb. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.