Jayce 0 Skrevet 30 Desember, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 Desember, 2020 Hei! Har fått min nye bil foliert med 3m Satin Psychadelic og det er første gang jeg har fått foliert bilen min. Har null peiling på hva folien ikke tåler og tåler, så hadde vært fint med noe tips. Når det gjelder vask, er det noe jeg burde holde meg unna? leser litt her om at noen folie ikke tåler for eksempel "Prickbort", men det står ikke eksakt hvilke. Hadde tenkt til å kjøpe det men ble litt usikker nå som jeg har lest litt. Tenkte også å legge til CarPro Cquartz Skin 50 ml coat etter en grundig vask. Er dere kjent med denne type coating eller vet dere kanskje om en annen type som er bedre? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 607 Skrevet 30 Desember, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 Desember, 2020 Carpro coatingen er meget bra, så den kan du fint gå for. Hvis det er du selv som har fått bilen foliert hos et (forhåpentligvis seriøst) firma, så hadde jeg kontaktet dem for info om hva du kan/ikke kan bruke for vedlikehold av denne folien. Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Jayce 0 Skrevet 31 Desember, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31 Desember, 2020 Ok, Takk for svar Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
epifant 0 Skrevet 31 Desember, 2020 Rapporter Share Skrevet 31 Desember, 2020 Spør om en restebit der du fikk foliert bilen og test ut ting på den? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.