Stian.R 25 Skrevet 25 August, 2020 Rapporter Share Skrevet 25 August, 2020 Hei! Jeg har endelig handlet hus, og det er tid for å innrede garasjen. Idag er det kun en lysarmatur i garasjen, så jeg trenger mere lys. Jeg lurer på, hva er det beste lyset til å legge coating i? Noen typer lys viser bedre hvor man har lagt coating og ikke, mens andre lys må man nesten legge i blinde. Hva er "hemmeligheten" og hva trenger jeg? Ha en god dag Siter Hilsen Stian RSR Autospa Lenke til innlegg Del på andre sider
Andreas Winter 0 Skrevet 27 August, 2020 Rapporter Share Skrevet 27 August, 2020 Har inntrykk av at det vanlige er å ha egne mobile Scangrip-lys til slike formål. Og ellers kjøre led-paneler i taket for mer generelt lys. Iallefall min erfaring fra å ha sett på mange detailere i arbeid. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Millitærpuss 0 Skrevet 29 November, 2020 Rapporter Share Skrevet 29 November, 2020 scangriplys med diffuser deksel er vanskelig å slå https://www.detailshop.no/produkt/scangrip-diffuser/ Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.