Kenneth Otterlei 0 Skrevet 23 August, 2020 Rapporter Share Skrevet 23 August, 2020 Hei har kjøpt meg det mest nødvendige for å ta en polering. Kjenner til hvor viktig det er med en skikkelig vask før polering. Jeg har autofoam jeg tenkte å bruke før selve håndvasken. Men, dette er turtle wax shampoo. Lurer på om dette vil medføre problemer, å bruke en voks shampoo før polering? Tenkte alternativt å bare bruke autofoam og droppe håndvasken? Ser ikke vitsen med clay da bilen ble kjøpt brukt fra forhandler tydelig polert for ca 1 mnd siden. Kjenner ikke noe særlig til nupper. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Andreas Winter 0 Skrevet 24 August, 2020 Rapporter Share Skrevet 24 August, 2020 Ideelt sett er det best å bruke en nøytral såpe uten voks e.l. Men det spiller liten rolle om det er voks i shampoo'en, du vil polere det bort uansett. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
olav framvik 220 Skrevet 24 August, 2020 Rapporter Share Skrevet 24 August, 2020 Er du sikker på at du skal polere bilen? Eller har du tenkt å legge voks etter vask. Hvis forhandler har polert den for 30 dager siden så virker det unødvendig å gjøre det nå allerede. Men har de kjørt på med roterende å laget hologram bonanza så bør du jo gjøre noe med det. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kenneth Otterlei 0 Skrevet 26 September, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26 September, 2020 24.8.2020 - 15.35, olav framvik skrev: Er du sikker på at du skal polere bilen? Eller har du tenkt å legge voks etter vask. Hvis forhandler har polert den for 30 dager siden så virker det unødvendig å gjøre det nå allerede. Men har de kjørt på med roterende å laget hologram bonanza så bør du jo gjøre noe med det. Er litt usikker faktisk. Ser at det er riper enkelte steder, men ser swirls i pianolakk ved dører golf gte og på baklykter. Ser ut som noen har kødda det til. Men, selve lakken ser grei ut. Sølvgrå lakk. har kjøpt turtle cheramic wax , en del av den nye serien. Har ikke maskin så håndpolering... urgh.. . Har enn så lenge bare brukt turtle cheramic spray Seal. Den funker overraskende godt. Det er et annet spørsmål, hvordan få lykter bake bra igjen og pianolakk, type sort alla glass fint igjen. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
olav framvik 220 Skrevet 26 September, 2020 Rapporter Share Skrevet 26 September, 2020 Du bør nok bruke maskin hvis du skal få det fint. Medium eller fin pute på medium polish burde fungere greit. Sikkert noen du kjenner som kan låne deg dette. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
hans k 4 Skrevet 27 September, 2020 Rapporter Share Skrevet 27 September, 2020 korhen holder til. er på stord, og er du i nærheten så kan eg hjelpe. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kenneth Otterlei 0 Skrevet 27 September, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27 September, 2020 4 timer siden, hans k skrev: korhen holder til. er på stord, og er du i nærheten så kan eg hjelpe. Det var snilt av deg, dessverre er jeg langt unna Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.