Gå til innhold

Ir varmer til coating

Recommended Posts

Tenkte å legge coating som krever ir varme. MÅ jeg ha en badass Krauss sak til10-20k?! Eller kan jeg kjøpe meg 2-3 billige terrassevarmere, en varmesensor og kjøre på? Er ikke noe jeg gjør veldig ofte, så tenker på en rask og enkel løsning , uten å måtte rane en bank!

Og er det KUN kortbølget som trengs? Eller går det med mellombølget også?

Fordeler/ulemper?

Jeg skjønner det vil bli litt «jalla» å måtte flytte på, overvåke osv... men det overlever jeg!

Evt, vet dere om noen billige enkle greie IR varmere som er kjekke til coating til en grei pris?

Takk på forhånd :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
INSANITY Detailing

Beklageligvis er det slik at utstyret vårt koster en del. Det er flere i England og USA som har hatt noen fikse idéer opp-igjennom, uten helt heldige resultater. Blant annet er det vært noe deformering av plastpaneler, smelting av gummi osv. Lampene på en IR-lampe er jo det billigste å ordne, det er syreenhet som koster. 

Sjekk ut https://efmotor.no/ :) 

INSANITY Detailing - Faruk Prnjavorac, CD SV

"It's not just passion, it's obsession!"

President for the International Detailing Association Norge

--

FEYNLAB Certified Installer | XPEL Certified Installer | Modesta Certified Installer | Rupes Advanced Level Instructor

Industriveien 13, 1424 Ski - www.insty.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...