håk 1 Skrevet 30 Juni, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 Juni, 2020 (endret) Heisann! Polering/lakkforsegling Jeg har lånt ut bilen litt og når folk skal være "flinke" å levere den tilbake nyvasket later det til at folk tror selvvask børsten er fin å bruke... Det er også blitt en mer alvorlig ripe som jeg kommer til å ta betalt av låntaker for å fikse dersom det kreves. Så også til min skrekk en liiiten rustboble ved vinduet - vet ikke om noen her kan gjøre noe med den? Bilen holder til i Oslo, men er som biler flest, kjørbar Endret 30 Juni, 2020 av håk Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
EirikD 1 Skrevet 30 Juni, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 Juni, 2020 (endret) Sendt PM Endret 30 Juni, 2020 av EirikD Siter Innehaver Gardermoen Service AS - Bilpleie av alle typer kjøretøy, nye, brukte, veteran og klassisk. Følg på Facebook web: gardermoenservice.no post@gardermoenservice.no Mob: 92426205 Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.