kris1986

Smørlakk

Er så heldig at jeg har fått en bil med LITE klarlakk og en myk lakk som står i garasjen nå, med da masse swirls.. Har lyst til å gå over med roterende, men hvis ikke det fikser seg må jeg ha en liten backup-plan;

Har noen her prøvd en oscillerende maskin, type bosch "slipemaskin" som DA? det følger jo med ullputer osv til mange av de typene, men har ikke prøvd maskinen.. Er det for ille får jeg bråkjøpe meg en DA ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal funke med den maskinene, er jo en osilerende maskin det også på lik linje med Porter cable feks, brukt det noe før (Bosch PE 4xx eller noe sånt) funka det men ikke med ulpads ;)

bare teste det et sted på bilen så ser du fort om den tar noe, alternativt benytte den etter roterende om du har hologram himmel på lakken

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Bosch GEX 150 Turbo som er en suveren pussemaskin.. Testet den med på et panel, men synest den rister og bråker for mye, og når jeg har andre alternativer som PC og UDM så var fikk det holde med testen... Men den klarte å korrigere like bra/dårlig som PC'en.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive