Peavey

Anbefaling av vaskemiddel til lyst interiør

Har lyst interiør i bilen og ryggen på fremsetene er av hardplast.

Det blir fort skomerker og slikt som er vanskelige å ta.

Noen tips til bra middel til dette formål?

Ting nr 2: Hva funker bra på dashbordet og generelt rundt i dører osv?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greenclean er vell en sikker vinner her, etterfulgt av Scholl Purple 9000 for og beskytte.

Greenclean til rens, og Scholl til finish. Jeg kjører iallefall den komboen og den er meget bra! Begge produktene finner du hos Scandicshine

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Greenclean er vell en sikker vinner her, etterfulgt av Scholl Purple 9000 for og beskytte.

Greenclean til rens, og Scholl til finish. Jeg kjører iallefall den komboen og den er meget bra! Begge produktene finner du hos Scandicshine

Okei. Har sett på Green Clean, men trodde det var mest for tekstiler.

Får vel teste en slik en :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har iallefall brukt det på alt ifra interiør både tekstil og skinn til inni dørkarmer, og det fungerer kjempe bra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blandingsforhold bruker dere til de forskjellige tingene da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scholl'n skal ikke blandes ut, det er bare en interiør shine som jeg bruker etter jeg f.eks har gått over med Green Clean på dashbordet o.s.v. for og få en fin avslutning.

Men på Green Cleane'n bruker jeg som regel 1:12. Da tar den alt av flekker og lignende i setene og interiøret ellers som jeg har vært borti hitten til. Kan hende du må gå over med en stiv børste for eksempel i setene og gjøre det en to-tre ganger men jeg har aldri vært borti noe flekker i min bil den ikke har klart og tatt. Da tar den også alt av olje og drit i dørkarmene. Er stort bruksområde på den egentlig ;)

Edit:

Har også hørt mye bra om Meguairs sin all purpose cleaner, men har dessverre ikke fått testet den selv enda. Link her iallefall: Klikk på meg

Mente Blankbil.no solgte den men fant ikke noe på hjemmesiden hans nå

Endret av Mats
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive