hardrocx 57 Skrevet 13 Juni, 2020 Rapporter Share Skrevet 13 Juni, 2020 Tenkte lage meg en logg på min egen bil,for min egendel for å ha litt bedre oversikt, og for andre som måtte være intressert i å lese. Reiste fra Bergen kl 02 natt til fredag 12.06 til Hønefoss for å handle bil, og bil ble det.. Så gjenstår det utover i loggen her å se om det var ett godt kjøp (med mest pleie å kos med bilen) eller om det var ett mindre lurt kjøp og det blir mye skruing.. Har en del ting allerede som er kommet på blokken over ting som eg må fikse, og noen ting som eg ønsker å gjøre.. Bilen har eg ikje gjort noe med annet enn å spyle av og kjørt siden eg kom hjem 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
e30 tic 623 Skrevet 18 Juli, 2020 Rapporter Share Skrevet 18 Juli, 2020 Den der var fin, rett str hul å alt Siter E30 Turbo E34 Bi turbo bruksbil BMW 2002 Turbo under restaurering http://facebook.com/GusdalsCarCare Lenke til innlegg Del på andre sider
challenger 206 Skrevet 18 Juli, 2020 Rapporter Share Skrevet 18 Juli, 2020 Grattis med grom bil! Store flater og mørk lakk å polere, kan bli spennende å holde den. Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.