Gå til innhold

Fjerne riper fra instrumentpanel

Recommended Posts

Hei

Jeg har en 2015 VW Golf og har fått noen lette riper i plastglasset som beskytter speedometeret. Det har mest sannsynlig skjedd når tørket støv fra dashbordet. Ripene er veldig lette og kun synlige fra noen vinkler ved direkte sol, men er likevel irriterende.

Har googlet litt og funnet to produkter som kan brukes for å fjerne disse ripene.

Meguiar's PlastX
Quixx Acrylic Scratch Remover.

Er nybegynner og er litt bekymret for å skade instrumentpanelet ytterliggere. Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med disse produktene, eventuelt andre lignende produkter.

Setter stor pris på tips. Takk 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den Quixx pakken med polish, slipepapir og kluter. Har fjernet mange grove riper på et instrumentpanel, har bare brukt det en gang men det fungerte bra. Noe gnukking blir det jo med fjerning av grovere riper som må slipes, har du bare lette riper tenker jeg de skal gå fort å fjerne med bare polishen.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, trogha skrev:

Jeg har den Quixx pakken med polish, slipepapir og kluter. Har fjernet mange grove riper på et instrumentpanel, har bare brukt det en gang men det fungerte bra. Noe gnukking blir det jo med fjerning av grovere riper som må slipes, har du bare lette riper tenker jeg de skal gå fort å fjerne med bare polishen.

Tusen takk for svar 🙂 

Har bestilt Quixx pakken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...