Gå til innhold

Lakkskade

Recommended Posts

olav framvik

Poleringsmaskin og medium pute og middel burde gjøre dette fint igjen. Har tatt flere biler som har vært misshandlet med kjøkkenskrubb. Burde stått advarsel på de at den ikke kan brukes på bil

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 minutter siden, olav framvik skrev:

Poleringsmaskin og medium pute og middel burde gjøre dette fint igjen. Har tatt flere biler som har vært misshandlet med kjøkkenskrubb. Burde stått advarsel på de at den ikke kan brukes på bilemoji23.png

Hvilke produkter anbefales at jeg kjøper? Er ikke så bilkyndig. Helt enig, var dessverre i en helt annen verden når jeg skulle fjerne fugleskit 🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy
1 time siden, Nimili skrev:

Hvilke produkter anbefales at jeg kjøper? Er ikke så bilkyndig. Helt enig, var dessverre i en helt annen verden når jeg skulle fjerne fugleskit 🙂

For det første, har du poleringsmaskin? Du klarer ikke å få bort dette for hånd. Du vil nok trenge en grov polish/pute, etterfølgt av en fin polish/pute (f.eks Rupes, Menzerna, Meguiars osv)

Hvis du ikke har maskin, så ville jeg sjekket om noen i nærområdet der du bor (vet ikke hvor i landet du holder til) kan hjelpe med dette.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutter siden, Tommy skrev:

For det første, har du poleringsmaskin? Du klarer ikke å få bort dette for hånd. Du vil nok trenge en grov polish/pute, etterfølgt av en fin polish/pute (f.eks Rupes, Menzerna, Meguiars osv)

Hvis du ikke har maskin, så ville jeg sjekket om noen i nærområdet der du bor (vet ikke hvor i landet du holder til) kan hjelpe med dette.

Nei har ikke maskin. Er det bare å kjøpe feks fra biltema eller må jeg ty til et bestemt merke? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy
17 minutter siden, Nimili skrev:

Nei har ikke maskin. Er det bare å kjøpe feks fra biltema eller må jeg ty til et bestemt merke? 

Du kan nok gå for en billigmaskin, men du skal også kunne bruke denne, å den type lakkskade er ikke det første du bør begynne med. Hvis du skriver hvor du bor, så er det helt sikkert noen her inne som kan hjelpe deg med å få ordnet dette.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...