AndersB

Nanolotus ruteforsegler

Har planer om å behandle noen biler med nanolotus nå, og blandt de er det noen som har andre billigere ruteforseglere på, bl.a. Biltemas rain off. Hvordan fjerne dette? Kan tenke meg at dette er dårlig grunning for Nanolotusen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ruterensen som er i settet fjerner alle rester av tidligere synder, så lenge du har vasket vinduet grundig på vanlig måte før du går i gang med rens :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den ruterensen som er i settet fjerner alle rester av tidligere synder, så lenge du har vasket vinduet grundig på vanlig måte før du går i gang med rens :)

Tnks! Er rensen god nok i seg selv eller må man jobbe en del med den?

*Rain Off-en må få litt kredd da, ble overrasket selv, men holdbarehet og virkning er nok ikke i samme klasse som NL. :P

Endret av Lexis
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter et par behandlinger med rain-off blir holdbarheten mye lengre. De første 2-3 behandlingene varte ikke særlig lenge på min bil, men nå har jeg vel gjort det 5-6 ganger, og nå holder det i lenge nok for meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*Rain Off-en må få litt kredd da, ble overrasket selv, men holdbarehet og virkning er nok ikke i samme klasse som NL. :P

Som kasper sagde. Rensen har slipene komponenter og skal fjerne evt. tidligere produkter. ja lurt at jobbe litt med den på ruten så du er sikker på at ha fjernet alt av rain off rester.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal jobbes litt med, men ikke så mye. Jeg pleier å jobbe med den litt slik at den fordamper helt fra ruta.

Jeg behandlet ruta på arbeidsbilen sent i fjor sommer, med NL 3-i-1 (den billige) og den holdt ca 7mnd med 15-20.000km, så holdbarheten er det ikke noe å si på ;)

(Jepp, jeg kjører mye.)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive