Gå til innhold

Flekker

Terje Stranden

Recommended Posts

Terje Stranden

Skulle hjelpe tanta mi å polere bilen, den vart vaska å klargjort dagen før av onkelen min. Når eg bjynder å polere ser ej noko i lakken son ligner eller ser ut som steinsprut, men det er ikkje det. Kan nesten sjå ut som noko som har tørka inn  i lakken på bilen. Eg prøvde med heavy cut zvizzer polish å det hadde ingen effekt. Er dette kalk eller salt i frå brønnvatn som har tørka inn i sola ? Må det våtslipast for å få bukt med det ? Vi slo en strek i det å polerte berre over heile bilen og voksforsegla den etterpå, vart mykje godt dempa, men om ei går kloss inntil å ser på lakken kan ein sjå det fortsatt. Nokon som har ein teori på kva dette kan vere ? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED
27 minutter siden, Terje Stranden skrev:

Skulle hjelpe tanta mi å polere bilen, den vart vaska å klargjort dagen før av onkelen min. Når eg bjynder å polere ser ej noko i lakken son ligner eller ser ut som steinsprut, men det er ikkje det. Kan nesten sjå ut som noko som har tørka inn  i lakken på bilen. Eg prøvde med heavy cut zvizzer polish å det hadde ingen effekt. Er dette kalk eller salt i frå brønnvatn som har tørka inn i sola ? Må det våtslipast for å få bukt med det ? Vi slo en strek i det å polerte berre over heile bilen og voksforsegla den etterpå, vart mykje godt dempa, men om ei går kloss inntil å ser på lakken kan ein sjå det fortsatt. Nokon som har ein teori på kva dette kan vere ? 

Kanskje lettere å bedømme om du legger ut bilde. 

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje Stranden

Ja, skjønner det, men eg fekk det ikkje på bildet, for dårlig mobilkamera, å dårlig lys i garasja, ser det kun i rette vinkelen å på nærtholdt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...