Gå til innhold

Skinnfarge til Volvo «charcoal»

Recommended Posts

Noen som vet, evt har link til skonnfarge til Volvo skinn med charcoal? Har standard svart skinnfarge fra swissvax liggende men har ikke turt å prøve denne da interiøret i mine øyne ikke er helt sort, men korriger meg gjerne om jeg tar feil 

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_
1 time siden, Conkey skrev:

Noen som vet, evt har link til skonnfarge til Volvo skinn med charcoal? Har standard svart skinnfarge fra swissvax liggende men har ikke turt å prøve denne da interiøret i mine øyne ikke er helt sort, men korriger meg gjerne om jeg tar feil 

Hei,

Du har rett. Skinnet i bilen din er ikke svart, den er nesten svart ;) Samtidig prøve å matche standard farger til skinninteriør blir skjeldent bra. Det blir nesten i noen tilfeller. Og denne nesten utgjør faktisk ganske mye i mine øyner.. Swissvax sin standard sort er også såkalt "neutrall" farge, altså midt i mellom glans og matt. Noen biler har vanslig matt skinn som nytt og rent mens andre har VELDIG matt. Derfor mener jeg at den Swissvax fargen blir ofte for mye glans i. Men den er lagt slikt med vilje. Uansett om den kommer fra Swissvax eller Colourlock så er standard F034 likt.

Men tilbake til spørsmålet ditt, fargen i bilen din inneholder nøyaktig 96,05% tar farge og 3,95% pine green.

spacer.png

spacer.png

Jeg har scanner for interiøret så kan eventuelt vise deg dette på lørdagen. Kjører da via Stord til Bergen.

Så hvis du ønsker 100% match så må fargene blandes på bestilling for deg.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, _Makki_ skrev:

Hei,

Du har rett. Skinnet i bilen din er ikke svart, den er nesten svart ;) Samtidig prøve å matche standard farger til skinninteriør blir skjeldent bra. Det blir nesten i noen tilfeller. Og denne nesten utgjør faktisk ganske mye i mine øyner.. Swissvax sin standard sort er også såkalt "neutrall" farge, altså midt i mellom glans og matt. Noen biler har vanslig matt skinn som nytt og rent mens andre har VELDIG matt. Derfor mener jeg at den Swissvax fargen blir ofte for mye glans i. Men den er lagt slikt med vilje. Uansett om den kommer fra Swissvax eller Colourlock så er standard F034 likt.

Men tilbake til spørsmålet ditt, fargen i bilen din inneholder nøyaktig 96,05% tar farge og 3,95% pine green.

spacer.png

spacer.png

Jeg har scanner for interiøret så kan eventuelt vise deg dette på lørdagen. Kjører da via Stord til Bergen.

Så hvis du ønsker 100% match så må fargene blandes på bestilling for deg.

Wow! Tusen takk for utfyllende svar. Jeg tar turen innom deg hvis og når jeg trenger scanning. Antar det kan kjøpes rett farge også i nærheten av deg 😂. En sannsynlig plan er å fikse slikt (om det blir mer) før innlevering (leasing). Akkurat nå var det en knapp som laget en stripe i rattet. Bør nok pusses lett og da må vel det også farges etterpå

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]

2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...