Tor Olav 0 Skrevet 27 April, 2020 Rapporter Share Skrevet 27 April, 2020 Jeg har jobbet med med bilen men aldri byttet hjullager bak. Er det noen som har peiling på hvilke verktøy som trengs? Er det mye jobb? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Bernhard 2 381 Skrevet 30 April, 2020 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 30 April, 2020 Det spørs helt på hva slags lager du har Det er 2 forskjellige typer lager på disse mener jeg å huske Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til innlegg Del på andre sider
Tor Olav 0 Skrevet 30 April, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30 April, 2020 Jeg forestiller meg at det er et slikthttps://www.eurodel.no/hjullager-optimal-102019 desverre så vet jeg ikke så forferdelig mye mer enn det. litt overraskende at du sier det er 2 forskjellige typer lager, Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
challenger 206 Skrevet 1 Mai, 2020 Rapporter Share Skrevet 1 Mai, 2020 Bildeler.no har mange fine DIY-videoer på Youtubekanalen sin, men jeg fant ikke akkurat for denne årsmodellen. Du kan jo se innom om noen av de øvrige VW-videoene med hjullager bak har samme patent som din. Bare et tips. Siter Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler Lenke til innlegg Del på andre sider
Phinex 7 Skrevet 2 Mai, 2020 Rapporter Share Skrevet 2 Mai, 2020 Hei På vag biler er det faktisk en veldig grei jobb. Mye verre med f.eks Toyota/Lexus der du må til med verkstedpresse for å få lageret inn på hjulspindel, og da må du som regel av med hele navet. Se her; Er nok ganske lik fremgangsmåte på 2011 og oppover. Er forskjell på lager foran og bak. Ved hjullager, og bærekuler ville jeg absolutt gått for original del, selv om der sikkert finnes mange gode, og billigere alternativer der ute. Det er ikke sikkert det koster så mye mer originalt, hør med forhandler. Lykke til! Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.