Gå til innhold
truhaa

Den store klagetråden

Recommended Posts

truhaa    1 520
truhaa

Merker at noen har noe på hjertet her innimellom, men ikke har noe sted å få "tømt" seg, derfor oppretter jeg denne tråden her der dere kan komme med ris også til oss, så skal vi av beste evne forklarer hva, hvordan og hvorfor.

Vi kan IKKE bli bedre uten at vi får tilbakemeldinger fra dere her inne om hva som også eventuelt er feil med DCN.

Bare så det er sagt så gjør vi ingenting her inne for å være hverken ekkle eller vansklige ovenfor noen, besluttninger som taes har en mening, om det enten er ovenfor en forhandler eller et medlem her inne. At noen ikke liker det kan jeg også forstå, derfor denne posten her slik at dere kan spørre om hvorfor eller gi oss en mening om andre ting som blir sagt/gjort.

Om denne tråden utvikler seg til bare usakligheter og krangel, så blir den stengt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torby    204
Torby

Dette er vel mer et forslag enn en klage, og jeg mener jeg har skrevet litt om det tidligere, men jeg skriver en gang til, da temaet kanskje er litt mer "i tiden" akkurat nå.

I kjølvann av Blankbil/Godkjemi diskusjonen, så synes jeg det hadde vært greit med litt mer utfyllende regler som klubben setter for firmaer og samarbeidspartnere, og at disse legges ut slik at alle kan lese de. På den måten blir det mer forutsigbart og enklere å forholde seg til, både for firmaer og oss i den gemene hop.

Jeg må også være ærlig og si at jeg forventer at DCN som en seriøs klubb med betalende medlemmer tar opp dette på neste styremøtet, og får det avgjort der. I samme åndedrag, så regner jeg også med at det etterhvert kommer på plass et system der referater fra styremøter, samt årsregnskap legges frem, hvertfall for betalende medlemmer.

Og ja, jeg er klar over at ting tar tid, og at styret har både jobber og familie (og ikke minst en krevende bilpleie-hobby) ved siden av. :) Så jeg forventer ikke at dette er noe som er på plass i morgen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
unabomber    1
unabomber

Hva med å slette annonser som ikke er aktuelle lenger i Kjøp & Salg delen ? Litt lettere å faktisk finne det som fortsatt er til salgs. :) Bare ett forslag. :D

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig