LJK 93 0 Skrevet 9 April, 2020 Rapporter Share Skrevet 9 April, 2020 (endret) Hei! Jeg har nylig kjøpt en BMW 5 serie som trenger litt «pleie» Merke/modell: BMW E60 (Sedan) Årsmodell: 2008 Farge: Svart Tilstand lakk: Slitt Hva ønskes utført: Litt usikker her, men ønsker å høre hva som anbefales når en har sett på bilen. Går ut ifra at steg 1 evt også steg 2 er en god start ? Sted: Holder til på Skedsmokorset men er villig til å kjøre et stykke for kvalitet og riktig pris Kontaktes på: PM Endret 9 April, 2020 av LJK 93 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
PetFju 0 Skrevet 20 Mai, 2020 Rapporter Share Skrevet 20 Mai, 2020 Hei, har du fått orden på bilen din? Hvis ikke send meg en melding med tlf nr så tar jeg kontakt. Holder til i Nes (20 min fra Skedsmokorset). Mvh Petter Fjugstad Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Reidar 2 333 Skrevet 20 Mai, 2020 Rapporter Share Skrevet 20 Mai, 2020 Pm sendt. Siter Detailing ansvarlig Merhebia Finest AS Vintergata19 3048 Drammen Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.