Einstein 17 Skrevet 30 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 30 Mars, 2020 Jeg har akkurt kjøpt disse brukte felgene, Fikse FM10, som skal være av ulakkert aluminium. Planen er vask med PB, Surfex, Iron X og håndvask med felg børste. Så har jeg Autosol, PoorBoy's HD Aluminium & Metal Polish for metall polering, men er usikker på om det bare er polere i vei med disse produktene på denne overflaten. Tar jeg gjerne i mot tips til om produktene jeg har er greie å bruke eller om det er noe annet jeg bør gå for Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
GunnarS 0 Skrevet 31 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 31 Mars, 2020 Her er det bare å prøve seg frem på et lite område og vurdere om man blir fornøyd med resultatet Og polere en slik type felg, spesielt for hånd er mildt sagt tidskrevende.. Jeg hadde også vært veldig forsiktig med bruk av sterk avfetting og såpe på ubehandlet aluminiums felger.. her har jeg brent meg mer en 1 gang tidligere... Mild felgrens som er laget for alle typer overflater! så test på et lite område, gjerne ikke veldig synlig først! Det er ikke gøy å måtte polere opp igjen 4 felger, gjerne også for hånd fordi man har skummet ned bilen eller brukt annen sterk kjemi.. Siter GunnarS - Der Golf Lenke til innlegg Del på andre sider
Einstein 17 Skrevet 31 Mars, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31 Mars, 2020 Takk for tips! Jeg tar av hjulene og tester en felg på innsiden først. Tenker å prøve med denne på drillen med produktene jeg velger å bruke på de vanskelig plassene. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Bernhard 2 381 Skrevet 31 Mars, 2020 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 31 Mars, 2020 Oj, her har du masse jobb pr felg, om det i det hele tatt er mulig å få dette pent.Jeg kjenner ikke til felgene, men er det dyre felger så ville jeg vurdert å satt det vekk til noen som restaurerer felger. Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.