Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Endurance er vel kun tilgjengelig for premium detailere, eller hva?

Brynjar
Skrevet

Det vet jeg ikke... Må nesten Dag svare på:-)

Syke jævel............

Samlingen din gjør meg "normal"....

Men har du virkelig fått Insignisen i dag?

Petter
Skrevet

Du er bare rå Brynjar!!! Har Dag noe i butikken som du ikke har nå????

Og nå skal jeg bare komme på besøk snart.

Skrevet (endret)

Vet ikke hvordan det er i Norge, men jeg googla Swissvax Endurance og det er iallefall flere nettbutikker i utlandet som selger denne voksen til alle og en hvermann :)

Edit:

Tja jeg bomma litt, firmaet sendte kun innenlands i Australia

Endret av Mats
Skrevet

okay - laget egen produkttråd om Endurance jeg. Og Brynjar - montér GPS på undersiden av voksene dine, evt. lei inn en illsint svær kar på 180kg til å stå permanent vakt.... default_ph34r.png

Brynjar
Skrevet

Bo: hehehe... sånn som skjer..

Petter: Det er bare å komme innom vettu... Tror nok Dag har en del som jeg burde hatt her.... Det kommer en vår også:-)

Mats: Ja, er der jeg har sett den selv i utenlandske shops, samt lest litt om den.. Hva som er bakgrunnen til at den ikke ligger ute her til lands må nesten Dag svare på.

Skrevet (endret)

Det er vel bare pirex som har mer i hyllene enn brynjar :blink:

litt missunelig kjenner jeg...

:P

Endret av common
Brynjar
Skrevet

okay - laget egen produkttråd om Endurance jeg. Og Brynjar - montér GPS på undersiden av voksene dine, evt. lei inn en illsint svær kar på 180kg til å stå permanent vakt.... default_ph34r.png

Ja, så den og regner med Dag fyller ut info:-).. Har lovet en kollega av deg å fikse noen flotte effektlakk-spor etter at han hadde vært å fått polert bilen sin på den flotte bilpleie-sjappa rett over mamut... Forslag til LSP?

Det er vel bare pirex som har mer i hyllene enn brynjar :blink:

litt missunelig kjenner jeg...

:P

Det begynner å bli litt ja, men det finnes heldigvis mer i hyllene til både Ketil, Dag og Bernhard ennå, samt noen flere heldigvis....

Skrevet

Ja, så den og regner med Dag fyller ut info:-).. Har lovet en kollega av deg å fikse noen flotte effektlakk-spor etter at han hadde vært å fått polert bilen sin på den flotte bilpleie-sjappa rett over mamut... Forslag til LSP?

Hmm kommer an på hvilken kollega det er da :) Og siden den kollegaen er så gnien å levere til den sjappa der så burde'n egentlig ikke fått mer enn litt glaze...

Hehehe - neida, kommer an på bilen det... Men årstiden tatt i betraktning så er vel ikke Shield å forakte tenker jeg.

• Admins
truhaa
Skrevet

Strøkent og jeg kjenner jeg blir varm på øra av å se bildene der........ får komme å lukte en dag på snadderet :lol:

Må bare få seg en skikkelig koffert til voksene nå så en har utstyret på stell.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Brynjar
Skrevet

Da var SS Voksen på plass sammen med resten av familien sin:

DSC_0258-1.jpg

DSC_0247-2.jpg

Lukter som...... Devine:

DSC_0257.jpg

Vannmelon:

DSC_0253-2.jpg

Voksen fremstår som myk og veldig "svett":

DSC_0256.jpg

Følger med certifi..... ehhhh.. diplom :P :

DSC_0266-2.jpg

• Admins
truhaa
Skrevet

Smooth........ gleder meg til min kommer..... :)

Glass og ramme ja.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår