Gå til innhold

Jula / Hard Head garasjeinnredning

Recommended Posts

Nickname
5 timer siden, MrA skrev:

Ser Jula har 10% nå på sin garasjeinnredning fra Hard Head. Noen erfaringer med denne, og er dette ett tilbud å slå til på? Ser fra ett annet innlegg at @Nickname betalte 1399 pr stk skap med 2 dører - men er dette samme @Nickname?

Ja det stemmer at jeg betalte 1399kr pr stk skap, men det kom en pris endring etter dette. Jeg handlet skapene 3 mars 2019 og produktet var relativ nytt hos jula på denne tiden. Jeg er fornøyd selv om jeg kunne ha spart 9kr og 40 øre i dag😂.

Skjermbilde 2020-03-23 kl. 19.35.31

Endret av Nickname
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Nickname skrev:

Ja det stemmer at jeg betalte 1399kr pr stk skap, men det kom en pris endring etter dette. Jeg handlet skapene 3 mars 2019 og produktet var relativ nytt hos jula på denne tiden. Jeg er fornøyd selv om jeg kunne ha spart 9kr og 40 øre i dag😂.

Det var de lave skapene ja. Da skjønner jeg! Tenkte det var høyskapene du hadde handlet for 1399 per stk 😅

Kvaliteten er grei?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nickname
14 timer siden, MrA skrev:

Det var de lave skapene ja. Da skjønner jeg! Tenkte det var høyskapene du hadde handlet for 1399 per stk 😅

Kvaliteten er grei?

Kvaliteten er.. ja hva skal jeg si...helt okay.:) For eksempel så har dem gått over med sprayboks og sprayet på maling i en mørkere farge hvor dem har hatt på for lite, meste av dette var innvendig men også på utsiden men fikk plassert disse slik at det nesten er usynlig:blink: Også er det krom listen eller dørhåndtaket om du vill, disse er løse...:wacko: Men alt i alt jeg fikk dekket mine behov, så jeg er totalt sett fornøyd.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...