MrA 0 Skrevet 23 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 23 Mars, 2020 (endret) Ser Jula har 10% nå på sin garasjeinnredning fra Hard Head. Noen erfaringer med denne, og er dette ett tilbud å slå til på? Ser fra ett annet innlegg at @Nickname betalte 1399 pr stk skap med 2 dører - men er dette samme @Nickname? Endret 23 Mars, 2020 av MrA Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nickname 412 Skrevet 23 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 23 Mars, 2020 (endret) 5 timer siden, MrA skrev: Ser Jula har 10% nå på sin garasjeinnredning fra Hard Head. Noen erfaringer med denne, og er dette ett tilbud å slå til på? Ser fra ett annet innlegg at @Nickname betalte 1399 pr stk skap med 2 dører - men er dette samme @Nickname? Ja det stemmer at jeg betalte 1399kr pr stk skap, men det kom en pris endring etter dette. Jeg handlet skapene 3 mars 2019 og produktet var relativ nytt hos jula på denne tiden. Jeg er fornøyd selv om jeg kunne ha spart 9kr og 40 øre i dag. Endret 23 Mars, 2020 av Nickname 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
MrA 0 Skrevet 23 Mars, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23 Mars, 2020 4 timer siden, Nickname skrev: Ja det stemmer at jeg betalte 1399kr pr stk skap, men det kom en pris endring etter dette. Jeg handlet skapene 3 mars 2019 og produktet var relativ nytt hos jula på denne tiden. Jeg er fornøyd selv om jeg kunne ha spart 9kr og 40 øre i dag. Det var de lave skapene ja. Da skjønner jeg! Tenkte det var høyskapene du hadde handlet for 1399 per stk Kvaliteten er grei? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nickname 412 Skrevet 24 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 24 Mars, 2020 14 timer siden, MrA skrev: Det var de lave skapene ja. Da skjønner jeg! Tenkte det var høyskapene du hadde handlet for 1399 per stk Kvaliteten er grei? Kvaliteten er.. ja hva skal jeg si...helt okay. For eksempel så har dem gått over med sprayboks og sprayet på maling i en mørkere farge hvor dem har hatt på for lite, meste av dette var innvendig men også på utsiden men fikk plassert disse slik at det nesten er usynlig Også er det krom listen eller dørhåndtaket om du vill, disse er løse... Men alt i alt jeg fikk dekket mine behov, så jeg er totalt sett fornøyd. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.