tkjoerlaug 0 Skrevet 20 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 20 Mars, 2020 Jeg vurderer å kjøpe en blåsetørker ala denne. https://bilnerden.no/metro-vac-air-force-express Har noen erfaringer med denne evt. bare kjøpe en trykkluftkompressor i stedet? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Andrè Åsland 0 Skrevet 20 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 20 Mars, 2020 Har ikke testen den du linker til, men det er noen bakdeler med kompressor. Man burde ha en som er såpass stor at den kan blåse litt før den blir "laddes" opp igjen. En annen ting er at det kan komme urenheter ut av kompressoren. Og over tid kan det bli kondens inni tanken, som igjen kan bli rust osv. man kan jo montere på filter osv på den så er problemet løst. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Forhandlere Bernhard 2 381 Skrevet 20 Mars, 2020 Forhandlere Rapporter Share Skrevet 20 Mars, 2020 Jeg har en lite brukt Metro Vac du kan få kjøpe for 1800,- Siter Facebook: Brynildsen Autospa Hjemmeside: Brynildsen Autospa Hjemmeside: BAS-ShopAudi RS6 Ducati 1199 Panigale S Audi Q7 S-line BMW 318D Ferrari 360 Modena BMW E92 320D Lemansblau Audi A8 D3 4.2 Quattro Audi A4 B7 Granatrød Audi RS4 Lenke til innlegg Del på andre sider
Andreas Winter 0 Skrevet 20 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 20 Mars, 2020 Jeg vil si dette er to forskjellige "verktøy" til forskjellige oppgaver. Skal du tørke bilen ville jeg gått for Metro Vac (meget god erfaring med denne selv) eller en kraftig løvblåser. Trykkluft egner seg mer til å få ut vann fra kriker og kroker før man skal polere. Det ville ikke falt meg inn å blåse tørr en bil med dette. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Niebelheim 65 Skrevet 20 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 20 Mars, 2020 1 time siden, Bernhard skrev: Jeg har en lite brukt Metro Vac du kan få kjøpe for 1800,- Hvis han ikke vil ha den, så kjøper jeg den gjerne. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.