Gå til innhold

Kjøpe kassebil

Recommended Posts

EivindE91

Hei folkens. 

Har fått opp øynene for Nabobil, og har leid ut bilen min allerede. Men kunne tenkt meg og kjøpt en billig bil til max 50 000kr som primært blir leid ut.  

Noen som har erfaring med Fiat Doblo Maxi? eller Ford Transit Connect? 

Endret av EivindE91
Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kjørt ford transit 102 hk. den er ikkje særlig god. og på vinteren er det dårlig. fiat har eg nok ikkje kjørt. anna for 7 år sidan. då lang utgave. og bra motor.

den var kjekk. men er litt skeptisk til franske biler generelt, men det finnes unntak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EivindE91

Så langt har jeg tenkt at lasterommet bør være 2 meter, slik at den blir mer attraktiv for utleie, vist noen tenker flytting. Derfor synes jeg Fiat doblo maxi virker interessant. Det er jo samme bil som Opel Combo. Ford har jeg ikke noe forhold til, Transit blir for stor, derfor er det Connecten jeg tenker på, som dessverre har fått Transit navnet bare for forvirring 😅. Caddy hadde sikkert vært det sikreste, men koster endel mer. Har også litt anstrengt forhold til fransk, men kanskje det bare er tull? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...