Gå til innhold

katteklor i dasjbord

skrap merker i dasjbord

Recommended Posts

skrap merker i dasjbord

Heisan da har min katt hvert i naboens nye mitsubishi outlander og skrap opp dasjbordet hennes :) 3 små tynne striper etter att katten hadde klatret opp på dasjen. di er små ca 5 mm lange så lurer på om det gjør seg å fjerne disse eller skjule på en kjapp måte. ser og kjennes ut som skinn i dasjen men er ikke sikker. er en 2016 mod.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_
3 timer siden, skrap merker i dasjbord skrev:

Heisan da har min katt hvert i naboens nye mitsubishi outlander og skrap opp dasjbordet hennes :) 3 små tynne striper etter att katten hadde klatret opp på dasjen. di er små ca 5 mm lange så lurer på om det gjør seg å fjerne disse eller skjule på en kjapp måte. ser og kjennes ut som skinn i dasjen men er ikke sikker. er en 2016 mod.

Hvor holder du til? 

Spørs hva slags sluttresultatet du/eier ønsker men jeg ville anbefalt å ta kontakt med noen som driver med Colourlock interiør reparasjoner. Det er fult mulig å gjøre det usynlig med varig resultat. Men må ha tilgang på proff produkter fra Colourlock. 

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy
3 timer siden, skrap merker i dasjbord skrev:

Dette er det mye mulig at hus/innbo forsikringen din dekker, så sjekk dette før du går på en stor økonomisk smell.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...