Jonis67 0 Skrevet 16 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 16 Februar, 2020 (endret) Min Mercedes C200T 4Matic 2016 ble skadet november 2017 på hele venstreside der både forskjerm og bakskjerm måtte skiftes. igår oppdaget eg at lakken var borte på hjørnet ved bakfanger. Etter avfetting og vask oppdaget eg mye bobler og rustfarge på falsen. pirket litt på en boble og stort flak av lakken gikk av. Der var det mye rust under. jeg har så sant det er mildt nok ute spylt bilen under hjulbuene etter hver kjøretur nettopp for å unngå dette. hva bør eg nå gjøre? Regner med verdien har synket mye nå… Endret 16 Februar, 2020 av Jonis67 Manglet bilder Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Ole M 102 Skrevet 16 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 16 Februar, 2020 Har det samme på bilen min, på samme sted. Oppsøkte karosseriverksted, og fikk pris på rundt 8-9k for å utbedre. Dersom det er rustet hull, så må de skjære, og da blir prisen minst det dobbelte.Har du snakket med de som gjorde jobben i tilfelle det er noe garanti å hente? Siter 1995 Toyota Corolla - Rød (Solgt)2010 Skoda Superb - Titanium Grey (Solgt) 2017 Volkswagen Golf - Tungsten Silver Lenke til innlegg Del på andre sider
Riccird1 44 Skrevet 17 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 17 Februar, 2020 Hvis dette kan knyttes til arbeidet som ble gjort etter skaden på et autorisert karosseriverksted så vil jeg tro du har en reklamasjonssak her. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.