EntireCar 1 Skrevet 13 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 13 Februar, 2020 (endret) Som sikkert mange andre så handler ikke bare bilpleie for meg om selve jobben, men samlingen av produkter. Jeg er alltid på jakt etter det beste produktet som oppfyller de kravene jeg har når jeg holder på med bil. Derfor ville jeg starte denne tråden med mine produkter. Dette er hva jeg har i min samling akkurat nå, og som mange andre kommer denne oppdateres som tiden går. Min interesse med bilpleie startet etter at jeg flyttet for å studere, og kunne ikke drive på med racing lengre. Bilpleie ble da en "billigere" (sammenlignet med racing) måte å holde på med bil. Det som er så spennende med produktene man finner er at det er en utvikling av forskning man gjør på forum, youtube og ens egne erfaringer. Inn i alt dette kommer jo også branding og kundeservice som viktige faktorer for produkter man velger også. Nå som jeg ikke er student lengre vokser samlingen min, og jeg gleder meg alltid til å teste et nytt produkt! Mitt bilvask utstyr Det jeg bruker for dekontaminering Det jeg bruker for polering. Rupes gule pads kommer snart. Det jeg bruker for å beskytte lakken. Bilt Hamber Double speed Wax for sommeren med BH Auto QD som drying aid. Vinter bruker jeg meguiars paint protect toppet med Sonax BSD. Wetcoat bruker jeg på felger. Mine interiør produkter Glass og utvendig plastikk. Dekk og felg produkter. IK 1,5 Foamer IK 9 Foam ONR for rinseless wash Endret 13 Februar, 2020 av EntireCar 1 1 Siter Velkommen til min bilpleie side hvor du kan følge min utvikling som bilpleie entusiast www.entirecare.se Mine Produkter Bil: 2001 BMW E46 330i Touring Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.