Danko1999 0 Skrevet 10 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 10 Februar, 2020 Hei! Ser at på Koch Chemie Vorreiniger står det at du kan blande den 1:5 for copolymer-avvoksing, meen hva betyr egt dette? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
ALFRED 192 Skrevet 10 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 10 Februar, 2020 4 timer siden, Danko1999 skrev: Hei! Ser at på Koch Chemie Vorreiniger står det at du kan blande den 1:5 for copolymer-avvoksing, meen hva betyr egt dette? Tror det er det som nye biler blir satt inn med under transport til butikk men ikkje heilt sikker. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
_Makki_ 1 090 Skrevet 12 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 12 Februar, 2020 10.2.2020 - 16.34, Danko1999 skrev: Hei! Ser at på Koch Chemie Vorreiniger står det at du kan blande den 1:5 for copolymer-avvoksing, meen hva betyr egt dette? Det betyr at Koch Chemie Vb ved så sterk blanding vil fjerne eller delvis svekke beskyttlse på lakk og karosseri. Det gjelder voks, annet polymerbasert beskyttelse og faktisk coatinger som har en øvre grense på kjemi motstandighet på rundt pH13. Siter Makki's CarSPA Koch-Chemie®: Excellence for Experts Colourlock®: Get the best out of your leather! Lenke til innlegg Del på andre sider
Danko1999 0 Skrevet 13 Februar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 Februar, 2020 Vil det si at ved en sterk blanding i skumkanon kan jeg fjerne Menzerna PowerLock som jeg har på bilen nå? Eller må jeg litt grundigere til verks? Er ikke helt fornøyd med PowerLocken, så tenkte legge på Fusso mens det fortsatt ikke er helt vinter her på østlandet Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.