hans k 4 Skrevet 8 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 8 Februar, 2020 (endret) her er litt morro eg gjorde i dag då regnet stoppa meg i ein biljobb. så me fant ut at me skulle pusse ned og polere opp bronse. som er til ein heima laga el gitar. ofra ei pute til det og litt produkt. elles er ver roterande og bra med pussepapir fant eg ut. men bilder taler vel best. rekke følge pussepapir. 1000.1500.2000.3000. alle papir med litt olje på for bedre glid. pad king max kutt. magl. dimant kutt prøve eg og. og megl. 80 speed polish. ikkje for gale. men kunne tenkt meg litt meir med 1000 p. då det fremdeles er riper. men det var tom plutselig... mykje fant me ut var i frå han som laga plata. for raskt grunnarbeid. så neste gang bestiller han kun kutta ut og ikkje pussa ned. så kan me sjå om me kan få den til 100 % speil. Endret 8 Februar, 2020 av hans k Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
hans k 4 Skrevet 8 Februar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8 Februar, 2020 elles kunne eg nesten ikkje holde plata etter max kutt med masssse trykk,...au ja varmgang. måtte avslutta med lett trykk for glans og dybde. og så...max kutt på slitt biljard kule. den blei meget glatt og glei meget lett på ein lekkert biljard bord trur eg. LENGE LEVE GALSKAPEN!. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.