Gå til innhold

Takk for sist, DCN

Michael

Recommended Posts

Hei, folkens!

Jeg var tilfeldigvis innom forumet her nå, og ser til min forskrekkelse at jeg ikke har vært aktiv siden sommeren 2018! :eek:

Ny bil er i hus og jeg planlegger å sørge for å stille sterkt til våren, så spørsmålet er hva jeg har gått glipp av på bilpleiefronten siden den gang? Har det skjedd noe revolusjonerende siden sist? Kanskje noe som burde oppdateres i Bilpleieguiden? :)

• Liker 4

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere
polishduden

Du må nok skrive helt ny bok Long time no see

• Liker 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er så heldige å ha fått en podcast om bilpleie på norsk som du kanskje ikke har fått med deg? Ser første episode er fra August 2018. Den kan i så fall anbefales, og da får du nok også litt info om siste nytt og trender. Gnukkehjørnet heter den. Det er er par andre som har slengt seg på trenden og laget podcast om bilpleie også, men det når nok ikke helt opp rent kunnskapsmessig etter min mening. :thumbup:

• Liker 4
  • DCN Poeng 1

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Forhandlere

Der ble det et DCN-poeng :o:D:wub:

Storefot.no

Koch-Chemie, Colourlock, Microfiber Madness, Idrobase, R+M Suttner, 3D, Britemax, Detailing Outlaws, Bilt-Hamber, Gyeon, Swissvax, Loew-Cornell og mykji meir!

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...