Strøkenlakk 0 Skrevet 25 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 25 Januar, 2020 Hva er deres erfaring med buffetid for felger ved temperatur ca. 20 grader? Har merket at den fort blir tung å buffe av etter om lag 2-3 minutter. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 598 Skrevet 26 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 26 Januar, 2020 Pleier la den ligge 10-15 min før buffing Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Strøkenlakk 0 Skrevet 26 Januar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26 Januar, 2020 Det var en stund lengre enn jeg har ventet Skal forsøke å la den ligge lenger. Hvordan er den å buffe etter 10 min? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 598 Skrevet 26 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 26 Januar, 2020 5 timer siden, Strøkenlakk skrev: Det var en stund lengre enn jeg har ventet Skal forsøke å la den ligge lenger. Hvordan er den å buffe etter 10 min? Jeg opplever den enkel å buffe, den har såklart litt motstand, men ikke noe mere en andre lignende jeg har vært borti. På felger så pleier jeg bare buffe utsiden, å lar den ligge ubuffet inne i tønna. Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.