Einer 0 Skrevet 23 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 23 Januar, 2020 Hei Har fått en litt stor steinsprut på panseret. Det vil koste 9-11k å ta hele panseret, så jeg ønsker å få det utbedret så godt som mulig lokalt. Klar over at det ikke blir perfekt. Det ser ut som det største hakket er ned på metallet. Bilen har lakkforsegling, om det betyr noe. Jeg har verken utstyr eller erfaring med sånt, så om noen har utstyr og vil gjøre det i Oslo-området så vil jeg gjerne høre fra dere om metode og pris. Skulle jeg kjøpt inn alt som trengtes hadde det fort kostet opp mot det hel-lakkering ville kostet. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Roargutten 92 Skrevet 21 Februar, 2020 Rapporter Share Skrevet 21 Februar, 2020 Hei, har du fått hjelp? Hvis ikke, ta gjerne kontakt så kan vi ta en prat rundt evt løsninger. Mvh Roar Harlem Siter Harlem Autospa, Årnes Max Protect Certified Car Care Center Max Protect Certified Detailer Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.