KHE 2 Skrevet 8 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 8 Januar, 2020 Hei Ønsker å få tilbud på en utvendig "jobb" på følgende bil. Bilen bør forventes å ha litt vaskeriper og kanskje litt steinsprut, men har kun gått 29k km. Har forståelse for om tilbudet må endres etter besiktigelse av bil, men det løser vi. Jeg bor i Oslo (Røa) så alt i Oslo, og muligens Akershus er av interesse. Dette er en bil jeg er på vei til å kjøpe (forhåpentligvis), men da jeg selv er i overkant ivrig på bilpleie så trenger vi ikke legge de store pengene i vokser/laksforsegling da jeg selv bruker fusso et par ganger i året uansett. Vil heller ha fokus på en grundig polering, og hvis jobben blir for "liten" så kan vi sikkert diskutere å kjøre en innvendig behandling også. Litt bilder under, men det er vel begrenset med info på de. Fargen heter "Kallait Green Metallic", og bilen er fra 2017. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.