Evomorten 0 Skrevet 3 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 3 Januar, 2020 Ønsker pris på overnevnte bil utvendig og innvendig, ta kontakt så slår vi ann en prat. Strømmen/Lillestrøm området Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
olav framvik 220 Skrevet 4 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 4 Januar, 2020 Hvis du legger ved et bilde i godt lys og ren bil så er det litt enklere for folk siden de da slipper å gjette på lakktilstanden. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Evomorten 0 Skrevet 5 Januar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5 Januar, 2020 Takk for tips, men jeg tenkte jeg kunne evt møte vedkommende med bilen for å vise den "live", bilder kan det jukses mye med og jeg vil ikke fremstille bilen i en tilstand på et bilde som ikke harmonerer med virkeligheten:) det må jo være flinke folk rundt her jeg bor, må bare komme i kontakt med dem Men det skader ikke å prøve med et bilde Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
olav framvik 220 Skrevet 5 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 5 Januar, 2020 Jo det er riktig men nå ser en iallefall hvor mye kurver, kanter og detaljer det er snakk om. Lykke til og fin bil Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Evomorten 0 Skrevet 5 Januar, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5 Januar, 2020 Takk takk Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Hellashine 7 Skrevet 11 Januar, 2020 Rapporter Share Skrevet 11 Januar, 2020 Utvendig er det mulig å gi en ca pris på, men innvendig er det skinn du ønsker å gjøre noe med, rens av tepper tak, eller hvilke innvendig behandling tenker du på? Send meg en pm så kan jeg gi deg ca pris. Siter Daglig leder Hellashine-Nord-Odal. Tlf 90624709 Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.