Linda S 0 Skrevet 29 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 29 Desember, 2019 Hvordan få bort avføringslukt fra bilsete. Ja - avføring. Bleiepasient med uhell dessverre. Vasket kjapt med såpevann (Ajax Lemon) når jeg kom hjem, dagen etter luktet det fortsatt. Kjørte på med eddik - luktet fortsatt, skrubbet med mer Ajax, og pøste på med desinfiseringsveske som jeg bruker til massasjebenk. Lukter fortsatt surt........ Anyone? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
///Jacobsen 43 Skrevet 29 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 29 Desember, 2019 Ville først og fremst prøvd å rense setet med noe som er spesifikt til skinn. Damprens om det fortsatt lukter. Om du søker litt på forumet her, så finner du mer info ang. rens av skinn. Siter 2001 BMW E39 525 ESS Showcase 1997 BMW Z3 Roadster 2007 Suzuki GSXR 1000cc Lenke til innlegg Del på andre sider
Tommy 6 627 Skrevet 29 Desember, 2019 Rapporter Share Skrevet 29 Desember, 2019 Som nevn, så er det å anbefale å bruke rensemiddel beregnet for skinn, da andre ting kan ødelegge skinnet (men forstår desperasjonen med å få det bort) Hvis du har fått vasket skinnsetet skikkelig, så er min umiddelbare tanke at det kan ha kommet lenger en setet, og kansje ned i gulvteppe/stete understell ol. Da anbefaler jeg å få vasket godt rundt setet der "uhellet" har skjedd, å det beste er å bruke en rensemaskin på gulvteppet (dette kan du leie billig hos f.eks de som selger tepper, eller sjekk på finn.no, der er det også noen som leier ut) Å så til slutt når kilden til lukten er eliminert, så kan du kjøre en ozonrens. 1 Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.