Gå til innhold

Meguiars eller duragloss?


Sladd88

Recommended Posts

Har nå lest en del om disse produktene og vil handle meg step 1,2,3 eller 101,105 og 111 fra duragloss.

Hva syns dere jeg bør gå for? Har tenkt litt mer på meguiars da jeg trenger mer av soft wash gel og siden prisen allerede er over 500kr får jeg gratis frakt. Men jeg trenger også plast fornyer utvendig. Trenger noe som egentli funker bra og holder litt, er det noe meguiars har som er bra?helst noe som kansje kan også brukes på dekk?

Lakken min er ganske bra fra før, så regner med at en god vask holder før jeg skal begynne på step 1? uten å bruke clay eller hva de nå heter?

er ganske noob egentlig, men fikk bra råd her inne når det gjald interiør så regner med at jeg får like mye hjelp ang. eksteriør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Meguiar's og Duragloss er goo sh*t.. og ifølge mange her på forumet kan du faktisk få bedre resultat med Duragloss. Men Norsk etikett får du ikke på Duragloss.

Utvendig vilylfornyer finnes det masse bra av, men de som påstås virke like bra på gummi og vinyl er det like greit å styre unna med en gang. Disse produktene er som regel mest silicone og kan skade like mye som de gavner.

Finn deg en god vinylpleier (Meguiar's Trim Detailer eller Owatrol Polytrol) samt minst en god gummifornyer (masse bra her fra Meguiar's, Swissvax og Chemical Guys) og hold disse godt adskilt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok til at jeg skal bestille meguiars fra godkjemi siden jeg får rabatt hvis jeg blir VIP medlem?

det er vell 10% plus gratis frakt viss jeg handler over 1000kr?

Endret av sladjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

10% + frakt kost :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...